Eneshtc Herkese merhaba Biz 2 ay 5 günlüğüz 2 haftadır doğru düzgün gündüz uykusu yok çok yoruluyorum. Uykuya dalamıyor zorluk çekiyor uyusada sanki saatlerce uyumuş gibi 3 5 dk sonra gözlerini kocaman açıyor. Aranızda yaşayan yada önerisi olan varmı
atlasmom07 Eneshtc ya benim bebeğim de 2 aylık olmak üzere gece gündüz böyle resmen sabaha kadar beşik sallıyorum bende bekleyeyim burada
kutayibrahim Gaz sancısı olabilir. Benim oğlum da uykuya dalamıyordu gaz sıkıntısı vardı sonra kullandığımız gaz ilacını araştırdım meğerse o yapıyormuş sancıyı daha çok arttırmış
anneogretmenn Benim bebeğim de 59 günlük aynı sorunu biz de yaşıyoruz.. altı temiz, karnı tok, gazını çıkarıyoruz her şey tamam derken bi uyuyo 15-20 dk sonra uyanıyo.. yok mu bir çözümü gerçekten yorulduk
Eneshtc anneogretmenn Gerçekten yaa 2 3 saat uyuyan bi bebekti 40 ı çıktıktan sonra tamamen bozuldu düzeni.
kutayibrahim Eneshtc maflor kullandık çok etki etmedi zararı da olmadı ama biogaia kullanmaya başlayınca sancıdan iki dk gözünü zor kapatıyordu ishal sancı yapıyormuş bazısına da o iyi geliyor. Şimdi nurse harveys kullanıyoruz o da idare eder işte biraz iyi geldi. Ama patik giydirmeye başlayınca biraz rahatladı diye düşünüyorum ayakları hep soğuktu gece bile giydiriyorum doktor da onayladı
Kbragunes Aynı sorunu bizde yaşıyoruz ya hiç uyku düzenimiz falan yok ya kucakta uyuyor ya da dediğiniz gibi beş on dakika uyuyor geceleri sadece yanımda yatıyor. Akşam uyku saatimiz de belli değil ne yapacağız bilmiyorum 😭
Eneshtc kutayibrahim Çok şükür gece uyuyor ama gündüz olunca asla uyumuyor. Sancısı falan olsa gece de uyuyamaz öyle değilmi. Uykusunu alıyor ondan uyumuyor dicem ama nolursa olsun o daha 2 aylık bebek gündüz de uyuması gerekmiyor mu
kutayibrahim Eneshtc doğru sancısı olsaydı özellikle geceleri daha çok tutardı. Belki büyüme atağı yaşıyordur hızlı büyüdüğü için uykusu daha azdır inşallah düzelir
melissk mesela sallayarak uyuttun ya bebek normalde 3 dk sonra uyanıyorsa uyuduktan sonra onu 5 dk daha sallamaya devam et ondan sonra yerine bırakınca uzun uyuyomuş. İnstagramda gördüm bende uyanma saatini uyuduğu şekilde geçirirse derin uykuya geçermiş