Meleklerim1628 Büyük kızım ( 4.5 yaşında ) uyuz olmuştu kremler falan gecti sonra benim bacaklarım kaşınıp yara oluyor bir türlü gecmiyor hastenye nisanın beşine randevu aldım ama sürekli kaşınıyorum elimde değil sabah uyanıyorum yara olmuş