uguremi Merhabalar arkadaşlar bebeğim dört ay 20 günlük ve reflü var sürekli kusuyor doktor bebelac thickener verdi yaklaşık Üç gündür kullanıyorum ama hala kusuyor kullanan kaç günde faydasını gördü bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi acaba
delirmeceler uguremi ben 10 ay çektim reflüyü tabi erken doğumda olduğu için uzun sürdü bizim doktorumuz 8 ay aptamil ar kullandırdı tamamen kesmişti son 2 ay thinkener kullandık malesef azda olsa kusma yaşıyorduk ama aptamil ar da hiç kusma yaşamadık sizde doktorunuza sorun derim
Aslaniopbenimicin uguremi hiç günde.:: evet durmadı ama azaldı kusması fakat sindirimini bozdu sürekli kabız gibi muhallebi gibi kaka yaparak ıkınarak uyanıyordu bıraktık
uguremi ecelik maalesef bebeğim yemedi kabul etmedi birde kabız oluyor yorumları çok okudum vermedim bende suan 5 ay 18 günlük hala devam ediyorum 🙄
ecelik Erdemalp bebeğinizde huzursuzluk oluyor muydu özellikle gece ve sabaha karşı çok kıvranıyor ya 😓 5 aylık olduk çok yorucu 😣
ecelik uguremi bizde 5 ay 9 günlüğüz şuan ek gıdaya başladınız mı ? Ek gıda döneminde azalarak geçiyor diye çok okudum ben başladım 1 hafta önce
uguremi ecelik henüz başlamadım ben de duymuştum ama sanırım yavaştan başlayacağım sütümün yetmediğini düşünüyorum artık
ecelik uguremi başlarda tuhaf karşıladı diliyle itti ama sonradan yavaş yavaş yemeye başladı şuan verdiğimde yiyor özellikle tatlı şeyleri elma armut vs.
uguremi ecelik inşaAllah benimki de kabul eder 3 gündür uğraşıyorum ama dediğiniz gibi diliyle iteliyor püskürtüyor sadece muzu kabul etti başka yemiyor bişey