EliS_ Kendi kendine oyun oynayacak yarım dk. Bensiz olmuyor illaki yanında birisi olucak uyurken bile 🥹 Desteksiz uykuyaa alışdı ama illa benimle uyuyacak🥲 Varmı şu ayda artık kendisi oynuyor diyebilen ??
melegim71 EliS_ kac aylik bilmiyorum ama misal once bi oyun kurun oynarken ara bi 1 dakika gidin baktiniz agliyor gelin ama mutlaka giderken annecim ben gelicem diyim ayrilik kaygisi tekrar donememenizi dusunebilir oyuzden aglar dedigin surede gelin yavas yavas sureleri uzatin ikgisini cekicek oyalicak seyler verin yapin ki oda alissib zaaman alisir tek oynamaya suan kizum 31 aylik 1 2 saat benle oynama disinda genelde tek oynar sana su zaman tek oynar diyemem alistirmana bagli aylikkkene. Bile firsat verirdi bana
Ucansupurge EliS_ 30aylik daha yeni kendi kendine oynuyor. Sürekli yanında birilerini istiyordu bu ay kendi kendien kitap okuyup oyun kurmaya basladi
EliS_ Meri-Mel Valla sayılıyor Yemin ederim sayılıyor 😄🫠 Bılaşık çamaşır serme aradan çıkar 15 dk bnm için😃😃
EliS_ Ozlem_20 Uyku eğitimi kendi usulünce verdim. Uyku olarak fena değiliz ama yalnız kalmak oyun oynamak hiç yok. 2 dk en çoooook oda yeni bir oyuncak v. S ise
Meri-Mel EliS_ en baştan beri tüm işimi bırakıp önce onunla oyun oynuyorum oyun kuruyorum sonra ufaktan kaçıyorum bir süre kendi kendine oynuyor 😅🙈16 aylık 7 aydan sonra hep böyleyiz
Ozlem_20 EliS_ oyun oynamak bizde de sıkıntı uyku değil ama uykuda illa emerek uyuycak onu aşamadık acaba nasıl alıltırdınız sorun olmazsa kısa bi anlatırmısınız
EliS_ Ozlem_20 Uyku saatini dk. Sına kadar tam denk getirmek lazım. Eğer tam uyku anında olursa emzik kullanıyoruz bunarada onunla kandırıp yaptık. Ama 1 hafta tabiri caizse kök söktürdü🫠🥹
EliS_ Meri-Mel 7 aylık benimkidr ama kanmıyor malesef çok fazla gözü açıkmı diyim bn mi beceremiyorum bilemedim🤷♀️