Bebeğim 35 haftada dogdu 2800 dü kilosu.iki kere hastanede yattı. Kilosu 2300 e kadar düştü. Herneyse şuan 3 ay 13 günlük 12 gün önce kilosu 4.900 dü. Şimdi gittim sadece 100 Gr almıştı. 5 kilo geldi. Moralim o kadar bozuk ki denemediğim mama kalmadı yol kalmadı. Normalde 1 kilo alıyordu 1 ayda şimdi sadece 10 günde 100 Gr almıştı beynimden vuruldum resmen. Hasta falan olmadı. İshal olmadı. Bu durumu yaşayan oldu mu? Neden durdu anlamış değilim ya ( sütüm yok mama kullandık hep)