Kızlar benim oğlum 4 buçuk aylık dondurucuya bir aylıkken koyduğum süt duruyor atmaya da kıyamadım sarı rengi de ilk sutlerimden yani dondurucu 3 buçuk ay sakladiginiz sütleri hiç verdiniz mi? Çözülünce kokusuna falan bakıp veriyim mi yoksa atıyım mı 🍼