mzzz Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık olmak üzere ve ben hamileyim doktorum içerdeki 5 aylık olana kadar emzire bilirsin dedi bende Haziranin başında mamaya geçmeyi planlıyorum ama emen bebekler mamayı kabul etmiyormuş galiba öyle mi 😪
neanladinyurdagull mzzz her bebek farklı eğer aldığınız mamayı beğenmeyip içmiyorsa başka marka alarak deniyebilirsiniz.Benim tavsiyem bebelac gold kızım 4 aylık hem emiyor hem mama veriyorum.İlk çocuğum da 2 ay emmisti sonrasinda da bu mamayla devam ettik
mzzz Kbrrrr_58 işte bende bundan çok korkuyorum farklı mamalar denediniz mi benimki 3.5 aydır meme reddi yapıyor tek tesellim bu çok emmeye düşkün değil uykuda yatak ne zaman kabul ettirirsem oyle emziriyorum bu zamana kadar mamasız gelmistik benim zorumla
mzzz neanladinyurdagull inşallah kabul eder ya zaten benide zor emiyor meme reddi var 3.5 aydır ama öyle yada böyle mamaya gerek kalmadan gelmiştik bende Bebelac Gold dusunuyordum artık olmadı sirayla deniycem
Kbrrrr_58 mzzz aptamil denedim içmeyince vermedim başka meme reddi yapmıştı o ara vermeyi denedim sonra memeyi emmeye başladı geri