birmelekannes Kızlar daha yeni hamile olduğumu öğrendim sağ kasığım ağrıyor sebebi nedir acaba ? Bu arada sağ olunca erkek kız olunca sol ağrırmış doğrumu bu sizde. Nasıl oldu?
Shaggy_ birmelekannes hayırlı olsun bebeğiniz. Boş hurafe bunlar inanmayın ama ağrınız şiddetli olursa bir kadın doğuma gidin düşük riski olabilir
prensesim0904 birmelekannes benim ilk köşemde solda göründü bide hep sol tarafta hisediyordum kızım oldu
Shaggy_ birmelekannes benim de böyle oldu sonra kanamam geldi 6 haftalıktım düşük riskinden yatışım yapıldı 2 gün hastanede yattım 6 haftada evde yattım. Evham yaptırmak istemem ama yine de dikkat edin
birmelekannes Shaggy_ böyle devam ederse giderim bende bugün böyle oldu yerleşme yazıyor internette bilmiyorum oğlumda hiç böyle olmamıştı
prensesim0904 birmelekannes Aynen öyle sağlık olsun önemli olan o benim ilk ti öyle oldu artık denkmi geldi gerçekten öyle bişey varmı bilmiyorum 😅
kutayibrahim birmelekannes benim de ağrım olurdu hamile olduğumu bilmiyordum adet sancısı gibiydi. Yerleşme ağrısı olduğunu öğrenmiştim yine de bir doktora muayene olmalısınız içiniz rahat eder