deli_bir_hatun benim oğlumun da sağ ayağı böyleydi. Devlet hastanesindeki ortopedi doktoru pev teşhisi koydu. Bu zamana kadar niye getirmediniz diye ihmalkarlikla sucladi bizi. Çocuk ortopediye götürün dedi. Üniversite hastanesinde çocuk ortopediye götürdük. İyice bir muayene etti. Yere bastırdı falan. Röntgen bile istemedi. Normal bu durum dedi. Bir yaşına kadar geçer dedi. 9. Aydan itibaren ayakkabı giydirin dedi. Bir de bir masaj önerdi. Eşim oğlumun ayağına her gün o masajı yaptı. Bir yaşında hala böyle olursa kontrole getirin dedi. Zaten düzeldi sonrasında.