Kızlar 28 aylık bi kızım var doğduğundan beri sadece emiyor ve emerek uyuyor.. Geçen hafta bıraktırmayı denedim uyku dışında gayet iyiydik ama uykusu gelince yine istiyor süt verdim ayağımda salladım kabul etmedi bi türlü ne gece ne gündüz uyumadı,, biraz uyusa bile uyandı çok fazla ağladı.. Yani kızlar sizden bi akıl istiyorum uykuya başka nasıl geçebiliriz ne yapsam uyur her yolu denedim ninni müzik kitap kucak ayak biberon ama fayda etmiyor 😒