beyzaa38 6 aylık bebeğim var. Uzun süre bebek düşünmüyorum. En sonunda bir cesaret geldi hastaneye gittim ve koluma implant uygulattım. Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim.
Tugce0142 beyzaa38 ne kadara taktırdınız acı oldu mu takarken bende düşünüyorum bi de yan etkisi var mı
Dilaradeniz beyzaa38 bende düşünüyorum ama kilo sivilce gibi problem oluyormuş o yüzden vazgeçtim açıkçası
beyzaa38 Tugce0142 5 dk sürdü asla bir acı hissetmedim uyuşturuyorlar zaten. Şuan hafif morardı ama asla gözükmüyor elini değince zar zor hissediliyor. Yan etki olarak adet süren uzayabilir lekelenme olabilir dedi.
beyzaa38 Grimor88 Tamam anlatıyorum kızma😂 7 yıl koruyormuş. Takıldıktan sonra 15 gün korun dedi doktor. 15 günden sonra tam koruması başlıyormuş implantın. 15 gün sonra extra bir yöntemle korunmana gerek yok dedi
Kumsfat beyzaa38 merhabalar bende taktirmak istiyorum ama koldan kesip takiyor diye anlatti arkadasim dogrumu basit bir islem mi 😀
incibal beyzaa38 merhaba bende yeni taktırdım necplanon. Ana koruması 3 yıl dediler. 7 yıl olduğuna emin misiniz
beyzaa38 Kumsfat kesi değil küçücük bir delik asla hissedilmiyor izi bile yok şuan 15 gün oldu taktıralı
beyzaa38 Dilaradeniz hormon sonuçta kilo ve sivilce yapabilir. Doğum kontrol yöntemlerinin hepsi yapabilir. 15 gün oldu şuan istah artışı veya sivilce gibi bir problem yaşamadım
Kuzeybabyy beyzaa38 merhaba takıldıktan sonraki bir hafta kolda ağrı oldu mu benim üçümcü günü kolum ağrıyor batma gibi hissiyat var