Kizlar 2 aydir sürekli hasta oluyoruz kizim eşim ve ben benim 10 gün önce bogazlarim eklemlerim ağriyordu 2 gunde geçti minosetle antibiyotik verdi ama kullanamadim bulanti yapti 10 gün aradan sonra ¾ gundur bogazim kalkinca çok az aciyordu şimdi o yok baş göz ağrisi eklem ağrisi var ateşli gibi hissediyorum ama ateşim yok sizce neden olabilir daha 4 gun once tahlil verdim kan bir sknti yoktu niye bu kadar sık tekrarliyor ve ateş yokken niye boyle hissediyorum sizce ? Bu arada yorgunum gece bebeğim yarim saatte kalkan emen bebek 1 yaş.