ebruli08 Az önce ağlama krizi geçirip bir tek ben mi yaşıyorum normal mi diye konu açacaktım, uyumuyor yazınca postunuz çıktı aynı durumdayız. Gaz, açlık, bez vs hiçbir sorunu yok ama gündüz asla uyumuyor 1 haftadır falan böyle 2 aylık olacak 2 gün sonra. Başka bir şeyle de oyalanmak istemiyor, evi biraz gezdiriyorum onu seviyor sonra sürekli mızırdanıyor dalıp dalıp uyanıyor. Gündüz tamamen yalnızım çok yoruluyorum.