Annelerim merhaba size bir sorum olucak kızım 1 yaşında ve tek çocuk kalsın istemiyoruz eşimle ama ben kızımı emizremedim erken doğdu hep reddetti ve sütüm yetersizdi yağlı değildi benim annem de beni ve kardeşlerimi az emzirmiş sütü yetersizmiş bende hep emzirmeye hevesliydim ama olmadı bu yüzden hep bir kötü anı kaldı bende eğer sizce ikinci çocuğum olursa onda da aynı mı olur