K2C2 Bebeğim 9 aylıkken başladı kafasına elleriyle ara ara vurmaya 13 aylık bazen hala vuruyor iki gündür de başını bir yerlere vuruyor dolaba, kalorifere ama yavaş vuruyor acıyacak diye aynı durumu yaşayan var mı neden olabilir
girlmam K2C2 dikkat çekmek ve ya kendini sakinleştirmek için de yapıyor olabilir dış cikariyorsa bide normaldir heralde doktorunuza danışın netten birşey bakmayın gerçekten insanı demoralize ediyor her bilgi doğru değil kendinizi uzmeyin
Sdaaa-aa K2C2 benim kide aynı vuruyordu sonra unuttu şimdi kendini yerlere atıyor aldırmıyorum aldirmaayinca ellerini ısırıyor kendince dikkat çekmeye çalışıyor hiç aldirmayin inadına yapacak yoksa
Merhaba05 K2C2 sadece başını arada bir vuruyo olması otizm belirtisi sayılmaz ki içinizi ferah tutun. Vurmanın yanında çok daha fazla bulgu olması gerekir. Benimkide yapıyodu kafasını yavaşça bi yere vurup kafasına bakıyodu bazen bunu defalarca tekrarlayıp bi bana bi kafasına bakıyodu sonra geçti artık hiç yapmıyo tamamen keşif dönemi. Daha çok küçük herşeyi öğrenmek denemek istiyo deneyerek öğreniyo
Yesmaryesmar K2C2 İnternette otizm falan yazıyor moralim çok bozuldu İnternet değil doktora bakın madem içinizde kuşku vs var gidin doktoru ile konuşun görüşün rahatlayın
Mryasmin Aah su internet. İlgi çekmek için yapıyorda olabilir . İnternette yazan her şeye inanma canım . İçinin rahat etmesi için bir çocuk doktoruna danış istersen .
K2C2 hallooo ya bebeğimle ilgili bi şey aratıyorum hep otizme çıkıyor iki aydır acaba bebeğim otizm mi diye hareketlerini gözlemliyorum ve bu şekilde yaşamak çok zor
Mryasmin Başı ağrıyor olabilir kendine oyun kurmuş olabilir sen tepki veriyorsan eğer ona yapma diye oyuna dönüştürmüştür. Diş dönemi olabilir . Benim oğlum da elini ağzına çok sokuyordu doktor azı dişleri patlayacak arkada olduğu için onlara baskı yapıyor dedi 1 hafta sonra dişlerinin ucunu gördüm
Sdaaa-aa K2C2 iksiinide yapiyordu bazen hala kendine vuruyor çocuklar dikkat çekmek için yapıyor aldırmayın