acikdeniz Bebeğim 33 haftalık doğdu, kalp ameliyatı ve yemek borusu ameliyatı oldu sütüm gelmediği için mama ile besliyorum sürekli genzine mama kaçıyor başına daha önce gelen var mı acaba böyle bir şey mama vermeye korkuyoruz artık
ceylan34 acikdeniz biberon uc deliği çok mu büyük acaba bende 33 haftalık doğum yaptım ama bu sorunlar olmadı genzine kaçması dışında ben biberon ucuna azar azar mama göndererek veriyordum silikon taraftaki mama miktarını ben belirpiyordum ki boğazına kaçmasın biberonu az bişe aşağı doğru tütün uç kısmına bitirdikce azar azar mama gönderin yavaş yavaş alisicak bide ameliyat olmuş kuzum Rabbim şifa versin, benim kızda hep genzine kaçıyordu boyle doyuruyorduk cnm.
tubiiik_ acikdeniz geçmiş olsun canım biberon ne kullanıyorsunuz bazı biberonlar cok damlatıyor biberon verirken kafasını hafıf yukarı dogru tutun tam yatıs pozisyonda bıberon verme
Mikmik_ acikdeniz merhaba, çok geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah🙏🏼 bir arkadaşımda da benzer bir durum olmuştu, sonrasında meme reddi de yaşamamak adına sadece kaşık biberonla beslemişti, belki işinize yarar😕
tubiiik_ acikdeniz anladım dediğim gibi basını hafıf yukarı doğru tutun destekleyın öyle verin biberonu
Shaggy_ acikdeniz arkadaşların dediği gibi biberon çok akıtabilir küçük bir ihtimal ama onu ekledikten sonra nerdeyse dike yakın pozisyonda besleyin. Yüzü size dönük olsun bebeği kolunuza kafası elinize gelicek şekilde koyun size doğru oturur gibi yani baş boyun açıklığına dikkat edin mutlaka. Biberonu verin mesela çok çekti gibi gelirse çekin yavaş yavaş besleyin. Allah korusun bu tarz bebeklerde aspirasyon pnönosi çok görülüyor o yüzden akciğerlerine kaçırmamaya çalışın. Gerekiyorsa taburcu olduğunuz hastanede ki yenidoğan yoğun bakım hemşiresinden destek alın mutlaka eğitim verirler
SSsk acikdeniz merhaba canım ben bebeğime numaralı biberon kullandım emzik yerlerin üstünde vitesleri var 1. 2. 3. Numaralar burnuna dik gelecek şekilde kullanılıyor bebeğinin ayına göre kullanabilirsin