Arkadaslar merhaba.
Oğlum 15 Martta 4 aylık oldu. Doğum kilosu 3400. 3 ay kilosu 6100 iken 4. Ayda sadece 6400 oldu. Beynimden vurulmuşa döndüm. Yani her ay en az 800 gram alan bir bebekdi. Tamam biliyorum kilolu bebek sağlıklı bebek değil ama benim bebeğim çok az aldı. Doktor idrar tahlili istedi. Bu ayda demir takviyesine başladık. Diğer bulgularında bir problem yok gayet iyi dedi. Bu arada bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor. Başünıza böyle bir durum geldi mi? Geldiyse bebeğinize kilo aldıracak neler yaptınız? Benimle paylaşır mısınız?