2bebelimom_ Merhaba kızlaaar şifon elbiseleri pek kullanamadım geçen yaz almıştım kış geldi giyemedim.fiyat belirlemedim ,hoşunuza giden olursa beraber belirleyelim 🫶🏻☺️
2bebelimom_ birinsan14 indigo renk biraz ağır bir kumaşı var şifon ama duruşu güzel duruyor niye mavi bilmiyorum zevk meselesi sanırım:) 250 tl
2bebelimom_ salakmisincemilee siyah olan nihan marka ferace 42 beden 400 en alttaki de su yeşili 40 beden yazıyor ama geniş oluyor bana kalıbı geniş biraz o da 150 lira
2bebelimom_ gulcansu merhaba 2 numara 44 beden ben 580e aldım inanın giyemedim hicbiryerinde bişey yok yepyeni 350 düşündüm içindeki çiçeğin renginde lila şalım da var isterseniz onu da ekleriz .7 numara 42 44 beden yazıyor sadece bir kere giydim gecen ay 670 liraya aldım 350 . 9 numara ise 40 beden yazıyor ama daha geniş kalıp onu da 150 düşündüm🫶🏻