Heymissbon merhaba, ben farklı bir konu için yazacağım, kusura bakmayın 28 aylık olduğunu görünce dayanamadım sormak istedim. Benim kızım da Eylül gibi 28 aylık olacak, bakıcımız taşınacağı için kreşe vermeyi düşünüyorum. Küçük mü sizce yaş aralığı olarak deneyimlerinizi paylaşsbilir misiniz rica etsem? Kızım sosyal bir çocuk bu arada sadece benden ayrılırken bazı günler zorlanıyor ve uykusunu alamadan biz uyandırdığımızda. Onun dışında bakıcsına falan giderken gidicem diyor orada da çocuk var sıkıntı olmuyor yani. Ama bir sene daha birini mi bulsak yoksa kreş mi olsa çok kararsızım.