birprensesanesi miniğim 2800 doğdu 3 aylık izlemde 5.800 dü bugün tam 4 aylık olduk anasağlığına gittiğimizde 6 kg çıktı kilo almamış sanki çok üzüldüm boyu 57 cm di 65 cm olmuş😔
cerenill birprensesanesi hiç üzülmeyin benimde bebeğim bir ay ikiyuz gram aldı diğer ay 800 aldı toparladı hatta ne güzel tombiş diyolardi ateşlendi zayıfladı şimdi önemli olan sağlığı gerçekten doktorunuz sıkıntı yok diyosa üzülmeyin emziriyosaniz ceviz ve süt kalitesini arttıracak şeyler tüketmeye çalışın belki kilo alımını da etkiler bebeğiniz hep sağlıklı olsun inşallah kilo herşey çözülür 🌸 hem boyu çok iyi gelişmiş öyle düşünün çok güzel bir annesiniz unutmayın ✨
birprensesanesi uykusuzanne__ dışardaki herkes zayıf diyip kıyaslama yapıyor kendi bebekleriyle üzülüyorum
birprensesanesi motherisbackk dışardaki herkes zayıf diyip kıyaslama yapıyor kendi bebekleriyle üzülüyorum😔
uykusuzanne__ birprensesanesi etraftaki insanlara bakmayın herkesin çocuğu bir değil herkesin çocuğu kilolu olucak diye bir durumda yok ayrıca sağlıklı olsun kilo alınır verilir😉
motherisbackk birprensesanesi amaaaan üzülme sağlıklı mı sağlıklı 😂 aptallar kilo üzerinden kıyas yapmaya çok meraklı😬 misal benim bebeğime o aydayken çok kilolu diyolardı obez falan olur diyolardı şimdi de zayıf diyolar 😂 napsa yaranamıyo bebeğim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bizmde 3 ya da 4 ayı izleniminde kilo almamıştı, hatta 100gr vermişti. Nedenini hâlâ anlamış değilim
lohusaserbeti birprensesanesi bence önemli olan zihinsel gelişimi. Çok şişman obez olup kendini kıpırdatamayan bir bebek olacağına hareketli gelişimi güzel bi bebek olmasını tercih ederim
Zmrfdn birprensesanesi benimde bebeğim 3. Ayında hiç kilo almamıştı meme de emmiyordu doğru düzgün şuan hala aynı ne meme emiyor ne biberon tutuyor ne yapacağımı şaşırdım
birprensesanesi lohusaserbeti ay teşekkür ederim canım sabahtan beri aglıyorum yorumları okuyunca bir nebzede olsa içim rahatlıyor😔❤️
Melike_ikra birprensesanesi bence bebişin kilosu gayet iyi hayatım dışardaki insanlara bakma sen her bebek bir değildir ❤️
baroayse birprensesanesi benim oğlum da 2700 doğmuştu başta kilosu geriydi , şimdi 3 yaşında 18 kilo,üzülmeyin toparlar ilerde, hatta çok kilo aldı diye endişe edersiniz
birprensesanesi motherisbackk işte insanlar çok kötü eltimle bir ay farkla doğum yaptık o biraz kilolu doğurdu diye benim miniğime zayıf diyorlar 😔