Ati22 Saatlerce uyuması iyi değil kan şekeri düşer daha çok küçük. 2 saatte bir emzirmelisiniz, zaten bebeği uyandırmaya gerek yok yani alın kucağınıza göğsünüze götürün uyuduğu yerde ağzını açacaktır. Emdikten sonra da gazını çıkarıp siz de bebeğiniz de uyumanıza devam edebilirsiniz. Ben bu şekilde yapmıştım hatta bazen 1,5 saatte bir emzirdiğim olmuştu ve evvela Allahn izniyle sarılık olmamıştı