Aslında merak ettiğim hareketleri konuşması falan değil de 20 aylık bez ve emzik bırakan var mı aslında gün içinde almıyor sadece uykuya geçerken alıyor ama bıraksa iyi olur sallayarak uyutanlar sallantı bırakan var mı oğlum uykusu gelince yastığı getiriyor aslında çok sallamadan uykuya geçiyor ama bırakmak istiyorum bir de gece beslenmesi maalesef ki kesemedim bu konularda tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌸