Kızlar muhtemelen atak ama anlamadıgım birşeey var gece 9 da uyur sabah 6 da kalkıyor gecede saat başı uyanıyor cok mızmız kucakta bile mutsuz evde gezdırıyoruz edıyoruz neden böyle sadece atakmı diş vs mı bırde atak gecınce duzelcekmı allah aşkına sabah 6 da kalkıyoruz 6 da napabılırm şaşıyorum ılk dogdugunda 9-10 da kalkardı sabah gece 1 de uyurdu ama delıksız sabahı bulurdu yanı 1 aydır sabah 6 da kalkmaya başladı 7 yı cok zor goruyorz 8 ımkansız zaten