Ballloglum Oğlum çıplakken çişini söylüyor tuvalete yapıyoruz. Kakasını da bir kere söyledi. Lazımlık alacağım. SiZce hangisini almalıyım ? 30 aylık oğlum bu arada.
Dhi Ballloglum tuvalete yapıyorsa hazırda hevesli bence tuvaletten devm edebilirsiniz. ben laızımlığı sadece 1 hafta kullandım,sonra hep tuvalete yaptı. onda da aparat kullanmak istemedi. ben oturtuyorum. pozisyon gereği çokta rahat yapıyor
gizemikra Standart lazımlık işte bence özellikli olanlar çok saçma öylede çiş oluyor böylede kaka oluyor o çocuk öylede uğraştırıyor böylede uğraştırıyor yok konuşan lazımlık oldu diye çocuk hemen yapim çişimi demiyor