kubraayyy Ertugggg aslında hemşire mühim bu konuda bence. Etlik sehir hastanesinde 3 kez kan aldırdı bebeğim. 2 hemsireye gerçekten teşekkür ettim sürekli. Ama bir tanesi asla yapamadı.
irmaks0 aslgrs biz de kontrollere guvene giidyoruz. 9. Aya az kaldı kan alınacak korkuyorum ben de. Siz aldırdınız sanırım orada? 9aylıkken mi aldırdınız 1 yasında mı? Bazı doktorlar 1 yasa kadar bekleyelim diyor benim de kafam karısık. Düzen lab. Yakınız oraya da götürebilirim.
Ertugggg kubraayyy etlik şehir hastanesi nasıl alıyor acaba? En son ne zaman gitmiştiniz? Bir de kanı damardan mı alıyor yoksa bir yerini delip mi dolduruyor
aslgrs irmaks0 9 aylıkken düzende aldırdık tunus şubesinde. Daha küçükken 1 aylık falandı aldırmak zorunda kaldık onu güvende aldırmıştık çocuk katında. Düzen aklımıza gelmemişti doğduğu hastane olduğu için güvene gitmiştik
kubraayyy Ertugggg 2 kez ayaktan aldılar. Normal kan alma biriminin birinde vermiştik kan. Ayrı bebek odası vardı zaten, orta yaş hemşire almıştı ikisinde de. Diğerini elinin üzerinden denediler. Acil sarı alanda aldılar. Çok kötüydü o.
aslgrs Ertugggg biz muayene için güvene gitmiyoruz .özel doktorumuz var ona gidiyoruz. Sadece kan için gitmiştik.
irmaks0 Ertugggg muayene 2.500-3.000 civarıdır, kan alma icin tabi ayrı ücret ödenir. Arayıp bilgi alabilirsiniz
irmaks0 aslgrs ben de orada doğum yaptımm. Cayyolu duzene yakınız ama gideriz Tunusa da kan alma cok onemli alamayan çok var. Çok gecmis olsun size de, umarım iyidir bebişiniz🙏🏻
Ertugggg aslgrs anladım bir de bize kan sonucunu yorumlayacak doktor lazım. Demir eksikliği vardı şurup kullandık şimdi bitti bir baktırmak istiyorum ama oğlum o kadar korkuyor ağlıyor ki iyi bir hastane arıyorum