Ben hastanede çok iyiydim. Eve gelince kahve su falan tüketmedim diyebilirim. Aman allahım ağrı yüksek tansiyon birde panik atak hastası olunca. Herkes stres panik yapıosun dediler. İki gündür kahve kola bol su tüketiyorum. Kardiyoloji holter taktı. Nabız tansiyon iyi dedi. İyi dediği de normalde 9-6 olan 13-8. Gözünü seveyim genel anestezinin. Şu ağrıya on çocuk doğrulurmuş