Oğlum 2,5 yaşında. 30 aylık. Altında bezi yokken pantolonu yokken yani çıplakken çişini söylüyor bir kere de kakasını söyledi tuvalete yere yaptırdım yaptı. Ama çişini çıplakken hep söylüyor anne çiş diyor götürüyorum yapıyor . Ama pantolonunu giydirirsem altına yapıyor. Söylemiyor. Neden sizce bez mi var sanıyor acaba ? Bu duruma nasıl çözüm getirebilirim. Bir de lazımlık alacağız. Klozet şeklinde fisher price müzikli lazımlık alayım dedim kullanan memnun mu ? Ya da İKEA’nın klasik lazımlığı var uygun fiyatlı onu mu alsam diye düşündüm. Hangisi daha kullanışlı acaba ? Oğlum şu an çişini klozete ayakta yapıyor kakasını da bir kere tuvalete yere yaptırdım. Sizce hangi lazımlığı sever ? Sizce oğlum tuvalet eğitimdiniz hazır mı ben hazır olduğunu düşünüyorum ama işte pantolonu var ken söylememesi çıplakken söylemesi kafamı karıştırdı. Eylül de yani 3 yaşında kreşe başlatacağım bezsiz alan bi kreş. Sizce bu seviyedeki çocuk 5 ayda tamamen bezden kurtulur mu ? Kreş için bezden kurtulmamız lazım.