Cennetkokulum___ Yakın arkadaşımla Ankara’da Kore restoranı açılmış. Oraya gitmeyi planladık. Hiç bilmediğim bir tat olmasına rağmen denemeyi çok istiyorum 😅 Var mı aranızda deneyen nasıl? Bir de suşi çok merak ediyorum. İçinde gerçekten çiğ balık mı var 😅😅
MonicaGellerCB Cennetkokulum___ merhabalar gimbap denemiştim ben. :) Siz de onu deneyebilirsiniz. İçerisinde balık yok.
Kalimbanne Cennetkokulum___ ne güzel ya hiç bilmediğim lezzetleri denemekten hep cekinirim ben 😁 varsa yoksa yağlı gözleme yiyem, lahmacun gömem 😂
Mel955 Cennetkokulum___ çoook severim Kore mutfağını. Ankara’daki korelee restorantı çok ünlü diye biliyorum gitmeyi planladığım yerlerden. İlk kez deneyecekseniz ramen tarzı yemeklerini deneyebilirsiniz. Acı sevmiyorsanız menü de seçim yaparken dikkat edin genelde yemekleri çok acı olur 😅 suşi de evet gerçekten içinde çiğ balık var 😂 ama bazı çeşitlerinde pişmiş şekilde olanları da var. Bu arada Kore mutfağında gimbap ı deneyebilirsiniz suşiyi merak ediyorsanız 🌺
Mavi26 Cennetkokulum___ ramen deneye bilirsin bir cok çeşidi var çoğunu denemisimdir. Bazıları guzel bazıları tatsızdi. soslu tavukları cok guzel oluyor ama biraz sarımsağı fazla koyuyorlar ve üzerine fistik dokuyorlar alerjiniz vs varsa belirtmeniz gerekiyor qimbap deneye bileğisiniz dana etli karidesli veya sosisli içecekleri bildiğiMiz market içecekleri gibi oek tavsiye etmem ve su fiyatı biraz yüksek onu söyleyeyim 5 TL ise orada 20 25 mezeleri cok guzel oluyor kimci turp turşusu vs lezzetli tavsiye ederim yazarken bile canım istedi 😂😂😂
Cennetkokulum___ Kalimbanne Ahahaha ya ben de kebap lahmacun çok severim ama kesfetimde karşıma çıktıkça deneyesim geldi 😅 Dizilerini izliyorum ya bir de 😅
Cennetkokulum___ Mel955 😅😅 Çok teşekkür ederim,evet acıya hassasiyetim var 🥲 Gimbap kesin yemeyi düşündüğüm bir şey 🤭
Cennetkokulum___ Mavi26 Kimchi nasıl peki ay onu da çok istiyorum denemeyi 😅😅 şimdi farkettim lezzetli demişsiniz 🤭 Teşekkür ederim bilgileriniz için ☺️
Beyninizikullanmakucretsizdir Cennetkokulum___ suşi değilde tavuk yemeklerinin tadına bakmak isterdim. Bazen internette karşıma çıkıyor canım çekiyor 🤤
Nobodyyy111 Cennetkokulum___ çok önceden gitmiştim bizim mantıya benzer bir yemekleri var adını bilmiyorum bizim yemek kültürümüze daha yakın diye ondan yemiştim güzeldi tadı 😁
Esra-2 Pişmiş balık istersen yapıyorlar suşi illaki çiğ olacak diye bir şey yok yani ama orijinali çiğ tabii ki
Yesmaryesmar Cennetkokulum___ migros da vardı işte bakınıyorduk eşime dedim ki yermisin omaygat aşkım saçmalama dedi sonra benim de hevesim kaçtı ahahaha😂
Cennetkokulum___ Yesmaryesmar 😅😅😅 Eşime desem aynı tepkiyi verir 😅 Ağzımızın tadı bozulmasın misali 😅