Elifcik Kızlar bebeğimle başedemiyorum artık sadece battaniye de sallayınca duruyo akşamları eşimle sallıyoruz gündüz yalnızım hamak beşik önerdiler kullanıp memnun olan var mı 🤷♀️😞😫
KuzeyinAnnesii Elifcik kendin duvardan duvara eşin dübel çaksın demir asın iple salıncak yapın içine yatır onda uyut iyi geliyor satın almana gerek yok ben bi kaçkere öyle yaptım rahat ettk
Oykuzey Elifcik Bende büyük bir hevesle aldım ama şu anda iade edilmek üzere paketlendi bekliyor. Güzel ve kaliteli bir ürün ama bebekler için biraz tehlikeli. Bir iki defa hafif yan devrilip başını ahşap korkuluğa çarptı ve ağladı. Takip etmeyip bıraksam tamamen devrilip yere düşecek çocuk. Pek güvenilir değil, muhakkak yanında olmanız gerekli. Benimki de Bliss marka. Çok severek aldım ama kullanamadım malesef.
Ahmedinannesi Elifcik valla canım bebekten bebeğe değişir ben memnun kaldım ama devrilme gibi bir olay hiç yaşamadım şuan 6 aylık
Elifcik Oykuzey hadi ya daha uygun fiyata farklı modeller var 1 ay 12 günlüğüz ağlamasın da başında durmaya razıyım artık çok ağlıyor 😞
Oykuzey Elifcik Benim bebeğim 2,5 aylık ama 7 kilo. 4 kilo doğmuştu zaten iri bir bebek, belki o yüzden devriliyordur.🙈 Denemekte fayda var tabii. İade şansı var nasılsa. Kutusunu filan atmayın kullanır memnun kalmazsanız iade edersiniz.
GlayFidanDzgn @Elifcik ben hamak beşik kullanıyorum. Ama sallamıyorum doğrusu ben. Hediye geldi bizde kurup içine yatırmaya başladık. O hareket ettikçe hafif sallandı ve kendi kendine uyudu. Ama kullandığımız kadarı ve sizin yazdıklarınıza istinaden işinize yarayacağını söyleyebilirim. Arkadaşımın çocuğu da sürekli sallanarak uyuyor o yattığı yerden ayağı ya da eli ile sallayarak hamak beşikte uyutuyor oğlunu 🙂
Elifcik GlayFidanDzgn ana kucağı da ahşap beşiğide var aslında ikisi de sallanıyor hatta ana kucağı sağa sola da sallanıyor ama gaz olduğunda sadece battaniyede duruyor o yüzden battaniye gibi olur mu diye hamak düşündüm
Elifcik G_ADAN gazı var mı kızınızın bizim ahşap beşik de ana kucağıda var hamağı gazdan dolayı istiyorum
G_ADAN Elifcik ama ne yalan söyleyeyim sadece battaniyede duruyor sa uine onu isteyecektir. Ben verdim yeğenime doğum yapmadan önce benimki gelene kadaf kullanın dedim çünkü sadece battaniye de duruyordu artık teyzemin eli kolu kopmuştu. Verdim ama hiç durmadı battaniyeye alışanlar hamağı istemiyor
Mrvemom Elifcik instagramda irembabykids sayfasından aldım ben cokta güvenilir dübelle çakılıyor yine ama rahat edersin bi süre tavsiye ederim😌
Nurdankaratas Bizde tavana salıncak yapmak zorunda kaldık hemde tavanada hiç zarar vermiyor çengeli çıkartınca sadce minik bir alçı sürüyorsun hemen kapanıyo gerçekten öneririm çok kurtarıcı