Seymaece Kızlar bebekte kabızlık sorunu yaşayan var mı? Bebeğim 45 günlük ve yaklaşık 20 gündür kabızlık sorunu yaşıyoruz 5 günde bir yapıyo tuvaletini ve zorla yapıyo karnı taş gibi. Yaşayan varsa nasıl çare buldunuz lütfen söyleyin 😑
Defnedilan34 Seymaece zeytin yağı iciriyorum yapiyo canım rahatlıyo 3 4 gün yapmayınca tekrar iciriyorum
Seymaece Defnedilan34 sağlık ocağındaki hemşire direkt zeytinyağı vermeyin ağır gelir dedi anlamadımki neden ağır gelsin 🤔
Tgbh28 @Seymaece canım eğer mama veriyosan mamasının içine bir çay kaşığı zeytinyağı at demişti doktor bana atıyorum ve öyle rahatlıyo deneyebilirsin doktoruna danışıp.
Seymaece Tgbh28 hemşire direkt zeytinyağı vermeyin demişti öyle yapıyım o zaman canım mama çok vermemeye çalışıyorum kendi sütümü sağıp içine damlatıyım zeytinyağı
Defnedilan34 Seymaece yok valla benim doktorum ver dedi veriyorum hemde 45 günlük bebeğim hiç bisey olmuyo
sevdeguzelcoskun mama veriyorsanız mamasına zeytinyağı katın bir de kabızlık için olan mamalar var aptamil conformil maması kabız bebekler için. sadece emiyorsa zeytinyağı içirin karnına masaj yapp ayaklarına pedal çevirme hareketi yaptırın.
Seymaece melekli hipp combiotic mama veriyorum bağırsak problemi olan bebekler içinmiş inşallah işe yarar yeni başladık bu mamaya sizin öneriniz var mı
karal Seymaece Conformil maması bütün marketlerde var.Migros,Carrrefour,Çağrı aklıma gelenler.Siz nerede ikamet ediyorsunuz ki bulamadınız
T-Tuna Benim kızım da kabızdı. Süt alerjisi var dedi dr. Şimdi süt ve süt ürünlerini yemiyorum. Biogaia damla kullanıyoruz. Çok şükür düzeldi.
Seymaece T-Tuna süt alerjisi olduğunu nerden anladı doktor tahlil falan mı yaptırdınız gitmediğim doktor kalmadı kimse derdimize çare bulamadı valla çocuk 1 aydır kabız fitille yapabiliyo anca bu durum beni çok üzüyor 🤦♀️