Kızlar 4 ay önce sezaryen doğum yaptım. Dikişin sol tarafı hep biraz daha şiş ve kızarık ara ara da sızlardı ama kontrolde bir problem görülmedi. Son günlerde çok ciddi değil ama biraz daha ağrı, sızı hissediyorum oramda hatta bazen yanma-batma tarzında. Ama biraz ayaklarımı üşüttüm son günlerde o sebeple karnım da ağrıyordu bununla ilgili olabilir mi neden olur bu durum? Cumartesi doktora gideceğim burada da yaşayan varsa sormak istedim