aselbuglem ben ocean kullandım 9 aylıkken kan verdik düzenli kullanmama rağmen d vitamini dusuktu. Büyük oğlumda da ocean kullanıyordum onun kide düşüktü. Sonra imuneks aldım ama gene artırmadı d vitaminini. Şimdi sağlık ocağının verdiğini aldım. Bir doktor şey demişti zararlı diye sağlık ocağı d vitaminini kullanmıyorsunuz ama asıl onlar yükseltiyor demişti. Başladık umarım bu sefer yükselir.