Merhaba anneler, bebeğim 5 aylık oldu. Daha önce hiç emzik vermedim denemedim bile tutar mı tutmaz mı mamayla beslendi için ilk başlarda mememi emme diye korktuğumdan vermedim sonra da bu kadar vermedim hiç vermiyim dedim ama artık geceleri çok sık uyanmaya başladı mama veriyorum birazcık içiyor bırakıyor sanırım destekte uyumak istiyor doktor da öyle söyledi aranıyordu dedi öyle alıştığı için yoksa acıktığı için uyanmıyordur dedi Kafam çok karışık emzik vermeli miyim vermemeli miyim ne tavsiye edersiniz ?