Esoz1110 Eylul301023 bence yaptıklarınız yeterli elinize sağlık şimdiden hayırlı iftarlar bende yoğurtlu olarak yazacaktım yazmışlar zaten😅
kaderbilge Eylul301023 bence yeterli çünkü fazlası yenilmiyo ve israf oluyo bence gayet yeterli bı menü