Oğlum 2.5 yaşında bu zamana kadar benimle hep kitap okumayı sohbet etmeyi vs kısaca oturarak yapılacak şeyleri sevdi. Şu sıralar enerjisini asssssla atamıyor benimle de babası gibi tepinemeyeceğini bildiğinden çok sıkılıyor. Parka da çıksak hem havalar hem hep aynı park sıkıldı. Artık oturduğu yerde duramıyor tepiniyor devamlı. Aklımda trapez salıncak var. Onun dışında o tarz hareket ettirecek yoracak enerji attıracak şeyler arıyorum bildiğiniz memnun kaldığınız herşeye talibim 🥀