defnemomm_ 17 günlük bebeğim var, ilk 10 gün hariç artık mahvetti bizi asla uyumuyo hep uyanık ve ağlıyor emiyor tam birakicam hemencecik uyanıyor gazını çıkar pispisla ayakta salla beyaz gürültü elektrikli Süpürge sesi vs.. Allah’ım artık halim kalmadı eşimle bakıyoruz başka kimse yok. Dün ise nurse Harveys diye gaz damlası aldık. O kadar çaresizim ki.. şimdi de boğazında böyle şeyler çıkmış isilik mi bu kızlar nedir acaba 🥺
katilcivciv defnemomm_ allah yardimciniz olsun ayni seyleri yasadim isilik haric. Maalesef uyku düzeni ayni sekilde devam ediyor. Gaz damlasi ise yaramasi icin bi kac gün düzenli kullanilmasi gerekiyor anca etki ediyor. Sonrasinda da sakin birakmayin devam edin cünkü biraktiginiz anda ciglik kiyamet geri gelicek. Ayriyeten saglik ocaginin verdigi devit de gaz sancisi yapiyor. Eger kullaniyorsaniz bi kac gun birakmayi deneyip bebginizi gözlemleyin. Eger rahatlama varsa devit de yapiyordur onu degistirip oceanin d vitaminini önerebilirim. Ayaklarini ve karnini sicak tutun.. Cok cok zor anne ve ya kardesiniz yokmu destek olabilecek. Onlar olmadan cok zor bu dönemleri atlatmaniz. Eşlerde tecrübesiz cok ise yaramiyorlar bu dönemde maalesef. yani korkutmak istemem ama git gide daha da kötülesiyor heleki 8 hafta atagi aman allahim🤯
Beratim17 defnemomm_ geçmiş olsun sürekli ılık duş aldır orası kuru kalsın ve hava alsın çok kalın giydirme isilik gibi duruyo
asaletsoydangelir defnemomm_ yenidoğan sivilcesi düzenli banyo yaptir gider o endişe etme bebeğin düzenli ağlıyor sa kolik olabilir usten gazı çıkıyorsa altanda cikartman lazim
JollyBaby defnemomm_ Momda ki mombarbie misin canim sanki adin tanıdık geldi? 😊 benim bebisin yüzünde de böyle şeyler çıktı. Doktora gösterdik kendi kendine olur geçer bu önemli bir şey değil dedi. Herhangi bir krem vs bir şey önerir misiniz gerek var mı surmeye dedim hiçbir şey sürme kendi kendine geçer dedi. Hatta sanki benim bebisin ki daha kotu olmaya başladı gibi ama doktor normal dedi diye çok şey yapmamaya çalışıyorum
ikiekmekaldimevegidiyorum Yenidoğan sivilcesi gibi duruyor anne sütü sivilcesi de derler zamanla geçiyor temiz kuru tutmaya çalışın oralarını
senaeyda defnemomm_ 24 günlük bebeğim var bizde aynı durumdayız. Bu çıkan şeyler geçiyor başka yerde tekrar çıkıyor. Doktora sordum ben bir zararı yok kuru tut her gün yıka dedi sadece. Uykusuzluk bizde de var maalesef :(
Tosbikkkk defnemomm_ isilik gibi duruyor canım yada alerjik bir bebek olabilir alerji doktoruna bir göster istersen
diloscum defnemomm_ Bizde de böyleydi sürekli kucak istiyordu hatta bazen kucakta bile ağlıyordu ama biz bir şey keşfettik o dönem buzuki orhan diye bir abi var youtube de açar açmaz çocuk ğamuk gibi olup kendi kendine uyuyordu sabahlara kadar oeta düzey seste açıktı biz bile uyuyorduk sesi hiç rahatsız etmiyordu bizi bir deneyim bence Vücudunda ki kabarcıklarda bence sıcaktan ya da kıyafetlerini yıkadığınız deterjan alerji yapmış olabilir mi
huzurluaycicek Çok sıcaktan isilik olmuş, evde sıcaklığı gösteren derece var mi, 23-24-25 derece olsun ev, bebek terlemesin, bez değiştirmeden once de hep bacak karin masajı yaptirin