Hanımlar kızım tam olarak 2aylık malesef el kadar çocuğa grip bulaştı foşur foşur grip oldu burnu genizler felaket dolu dr ilaç vermedi bi tane damla verdi sadece yutması için onun dışında nasatol burun damlası kullanıyorum burnunu açsın diye ama yok çocuk nefes alamıyor burun öyle bi tıkalı ki hışır hışır sesler geliyo sürekli. Biraz ıhlamur içirdim başka napabilirim nasıl rahat nefes alır yavrum çok kötü durumda 😢😢