Merhaba güzel anneler benim diş eti çekilmem ve çenemde kemik erimesi kemik kaybı varmış oyüzden dişlerim sallanıyor diş etlerim kötü durumdaymış doktor hemen diş eti ameliyatı yapılması gerekiyor dedi ramazan sonrası olarak karar verdik önce diş etleri kesilip kemik kaybına sebep olan dokuları temizleyip dikeceğim dedi üstüne basa basa sakın internetten izleme yakın çekim olduğu için korkarsın gelmezsin araştırırma yapma bu ameliyatı yapmazsak erken yaşta dişlerini kaybedeceksin dedi yaptıracağım tabiki ama nasıl bi süreç zormu yaşayan anneler var mı aramızda 🥺