Kendiniz çok daha güzelini yapabilirsiniz. Tavsiye etmem. Üstelik önce 3 gün kuralı ile sebzelerden başlamanızı öneririm. Tatlıyı yedikten sonra sebzeleri beğenmeyeceği için sebze yemek istemeyecektir. Ek gıda süreci hassas bir süreç. Okuyup araştırıp ilerlemenizi öneririm.