Badevehande Ay biraz saçma gelecek ama içimde kalmasın yazacam😂 benim kızım aynı erkek çocugu gibi güçlü bir kız. Emerken bile canımı acıtıyor eğer dişi çıksa göğüs ucumu koparır diye korkuyorum 😆 bebeğinizin dişleri gögüs ucunuza temas ediyor mu emzirme esnasında batıyor mu merak ettim🤭😅
Daisyy Badevehande alttan 2 dişi var. Emerken hiç değmiyor bile aynı eskisi gibi. Ama ısırınca fenaaa 😂
Ebus35 Badevehande bizde 5 aylığız erken çıktı dişimiz biraz ama oğlum sinirlenince ısırıyor valla tam çıkmış olmamasına rağmen canımı çok yakıyor çığlık atıyorum tam çıksa ne olur bilmiyorum artık 🙄
Sevgi1 Badevehande bnde korkuyordum dört disimiz hiç isirmiyo 😂 bı kere azcik isirdi o da emmek istemiyordu dışarı çıkmaz ye çocuğum acikirsin diye zorla veriyordum kit dedi 😂😂😂
Deletedmom136 Benim kızımın 2 dişi var ama dişler çıkmadan önce daha çok ısırıyodu kaşındığı için göğsüm morarmıştı, şimdi de ısırıyo bazen çok acıyo ama memeyi çekip kızdığım için az az yapıyo
Yesimgulcakir Badevehande ilk dişleri 10 aylıkken çıktı ve kasındıgını için devamlı ısırıyordu bende istemedende olsa tepki verdiğimde onun dahada hoşuna gidiyordu artık göğüs ucumu kesmıştı resmen kanıyırdu yani ama zamanla kaşıntısı geçtiğinde öyle yapmayı bıraktı 😂