ElisaAlya Merhaba güzel annelerim nasılsınız ❤️ Bebeğim sürekli kabız oluyor doktora gittim fitil verdi Sizce neden oluyor Yemeklerine çok dikkat ediyorum anne sütü artı aptamil mama alıyoruz.
ikiekmekaldimevegidiyorum Yemeklerinin içine bir çay kaşığı zeytinyağ akıtabilirsiniz eğer koymuyorsanız 🌸 ek gıdada genelde oluyor alışana kadar 🙏🏻