Merhabalar…
Kızım 14 aylik… ilk kelimeleri çıkıyor, anne , baba , bebek, mama , kapi , gel , al, ver gibi gibj şapkasına kapak diyor çoğu şeyi anlıyor komutları da algılıyor bu ara ben aşırı derece de üstüne düşüyorum.. bir de işaret parmağı ile gösteriyor. Ama konuşurken içinden fisir fısır biseyler söyleniyor durmadan bunu da yeni öğrendi.. siz neler yapıyorsunuz bu süreçte.