Edacln35 Uc haftadır mama meme şeklinde gidiyoruz ama iki gündür emmiyor bebeğim uykuluykende emmiyor artık ağlıyor sol göğsüm çok şişti npabilirim emmesi için ?
Songul_hamza Edacln35 biberon kullanıyorsanız onun akış hızına alıştığı için onu tercih ediyor meme reddi yaşıyorsunuz sabırlı olun uykudayken vermeye gayret gösterin olmadı sağın o şekilde verin
Songul_hamza Edacln35 mutlaka sağ ama ama emzirmeyi dene sabırlı biriysen biberonu birakmani tavsiye ederm kaşıkla yada siringayla ver mamayı emin ol dönecek memeye