Aşırı yemek seçiyor. Yemek yiyen çocukları gördükçe içim eriyor. Kıskanıyorum. Herşeyi denedim hicbirsey fayda etmiyor. yemeği yemek olarak görmediği için hep onunla oyun oynamak istiyor.3 yaşında ve hala eline bir parça ekmek verip odaya bırakamam çünkü paramparça eder.Psikolojik yardım aldım.takviyeler kullandım . Onu hazırlık aşamalarına dahil ettim. Yok olmuyor. 🥺