Kızlar bebeğim şuan 25 günlük 14 marttan beri doktorumuzun tavsiyesi üzerine kaleidon probiyotik damla kullanıyorum ve 3 gündür bebeğim kabızlık sorunu yaşıyor acaba damla mı yaptı bu durumu yaşayan var mı
Gaz damlası da kullanıyoruz ama rahatlamıyor bir türlü bebeğim