hemsirebiranne Kızlar gidip memnun kaldığınız doktor var mı herhangi bir Acıbadem şubesinde Anadolu yakası olması yeterli , kızım hasta ve bugun götürmem lazım doktor değişikliği yapıyorum acil öneri istiyorum
Minikbezelyem87 hemsirebiranne tercih meselesi ama ben olsam bu kadar şikayetden sonra gitmezdim duyukanların dışında bide duyulmayanlar var arkadaşımın bebeğine takılan serum yüzünden küçücük yavru az kalsın kolundn oluyıdu hemşireleri çok suratsız ve bilgisiZmiş