Malları nasıl kızlar. Etek tişört resmen 300 TL yani acayip ucuz. Modelleri de harika ama sizce değer mi. Yoksa pazar malı gibi mi.
Bir de hesap açtım sepete ekledim normal kartımdan satın mı alıyorum süreç nasıl işliyor. Kaç TL vergi çıkacak nasıl öğrenebiliyorum