Kızlar bebeğim 1 yaşına yeni bastı. 1 aydır falan koltuklara tutunup sıralıyor fakat parmak ucunda basıyor. Bu yüzden de elini bıraktığımızda adım atamıyor en fazla 2-3 adım atıp düşüyor parmak ucuna bastığı için. Bunu nasıl aşabiliriz var mı tavsiyeleriniz acaba?