Benimde o kadar çok yara olmuştu ki ucu kapanmıştı nerdeyse. Lahanayı haşlayıp buzluğa attım donunca emzirme sonra göğüsüme koyuyordum acısını alıyordu. İyileşmesi için de sık sık lansinoh sürdüm çünkü kuru kalınca daha çok çatlıyor . Bebeğini emzirme yöntemi de önemli. Ucunu tamamen ağzına koymalısın onun tutmasını bekleme bide masaj yaptıktan sonra ver. Çünkü o şekilde ucu çıkıyor bebekte rahat kavrıyor