caydan_kuleler_ 9 aylık bebeğim için arıyorum henüz bahar havası yok malesef heryer kar bunlardan birini seçmek istiyorum ama emin olamadım yorumları da yok farklı fikirlere de açığım
Bugleminannesi28 caydan_kuleler_ en alttaki hoş yeşil olanı ama bence bekleyin bayramliklar son 10 gün kala geliyor genelde sitelere ama ekstra minicity , hm feln bakabilirsiniz .lc waikiki ye daha elle tutulur birsey gelmemiş
Noname21 caydan_kuleler_ yeşil olan bunların arasından ama bebeğiniz küçük etek salopet şer güzel durur LCW da var
Deletedmom_108 caydan_kuleler_ Güzel bir elbise ve külotluçorap ile de kombin yapabilrsiniz bayram için basit geldi bu takımlar
caydan_kuleler_ SevimliHayaletCasper bende çok sevdim onu güzel dururmu sizce yani basit gibi değil değil mi birde acaba üst bedeni kısa dururmu pijama gibi kafam duman 😅
caydan_kuleler_ Dasaf evet o da çok hoş yorum yok ama malından emin olamadım sizce mali da iyi dururmu
SevimliHayaletCasper caydan_kuleler_ basit değil gayet güzel. Etek falan önermişler ama 9 aylık olduğu için alma derim. Bende kız büyüttüm iyi biliyorum o yüzden daha kuçak bebeği olduğu için etek sıvanıyor düzgün durmuyor. Ayaklandığı zaman çok tatlı oluyor
Dasaf caydan_kuleler_ instagramda ilkgünbebe diye bir sayfa var oraya bakabilirsiniz ürünleri çok iyi kaliteli
caydan_kuleler_ Bugleminannesi28 bende erken alayım iade falan gerekir belki diye biraz korktum doğrusu
Bugleminannesi28 caydan_kuleler_ bence bekle alma derim yeşil en güzeli ama bayram diye düşünürsek o bile basit kalmış yani günlük giyilecek takım onun yerine kot slopet kot elbise veya tatlı bir elbise kulotlucorap kombini yapabilirsin ben o aydayken kızıma kot elbise ve kot konvers giydirmistim minik oldukları için çok tatlı oluyor şimdide elbise arayisindayim ama bulamadim
caydan_kuleler_ Noname21 çorap falan sıkar ya da üşür diye düşündüm ama yinede bir bakayım teşekkür ederim
caydan_kuleler_ Deletedmom_108 teşekkür ederim yorumunuz için en korktuğum yorum ya basit durmasınıda istemiyorum ama çoraplar falan onu rahatsız etsinde istemiyorum ama bir iki bir şey olmaz da elbiseler o kadar pahalı ki bildiğiniz uygun siteler var mı acaba
caydan_kuleler_ Bugleminannesi28 bekleyeyim ya teşekkür ederim bende hemen olsun istiyorum herşey ama annelik sabır yani öğrenmem lazım zaten milletin ayy çok basit sözlerini de duymak istemiyorum
caydan_kuleler_ SevimliHayaletCasper aynen birde o da var çok hareketli sürekli hareket halinde hiç durmuyor üstünde teşekkür ederim bunu da göz önünde bulundurayım
aselkus09  @caydan_kuleler_ Benim kizim bunu giymisti daha once ama oda cok kalin degil cnm ince
caydan_kuleler_ aselkus09 ya öyle mi yorumları da olmayınca bende zaten tereddüt ettimde sizin kızınız mı bu maşallah Rabbim bağışlasın
caydan_kuleler_ Dasaf Dasaf evet çok güzel elbiseler var kız çocukların gerçekten ama bir o kadar kararsız kalıyor insan elbise mi salopet mi vs vs bende erkek bebeğe özendim bu ara her şekilde pantolon yani sadece şekil değişiyor yani öyle düşünüyorum da o da zor tabi 😅